Never give up there`s always a way wwwseglarbruden.blogg.se - august 2013

2013-08-31
19:58:55

Smile or not ? ❤

Hej, har inte gjort så mycket idag, leget i soffan nästan hela dagen, min förskylling tar kol på mig. Hostan är nästan värt och näsan som rinner, men annars mår jag bra❤
Nu är min iPhone nästa helt fixad, kan ringa och sms, fast det blir som jag mailar men ska fixa det! Mitt nätverk går så nu kam jag kalla fall ringa och smsa om jag inte är inskola eller hemma! ❤

2013-08-31
09:11:08

Hej alla! ❤

Kom nyss hem tog en promenad hem i regnet från Johanna, det var faktiskt roligt skönt! Igår så följde jag med Johanna på lunchen då hennes ponny Kalle skulle skos, han var duktig dom vanligt❤ Efter skolan så hängde jag med till stallet, tittade när hon hade dressyr träning, hon var jätte duktig, tog även lite bilder och några filmer ❤
Imorgon blir det tävling i Nyköping❤❤❤👋
Inte helt fel frukost ❤

2013-08-30
08:41:52

Frukost🎀

Godmorgon, sitter och äter frukost nu, fredag idag, Gud vad skönt. Nästa vecka gamleby och min födelsedag inte helt fel! ❤

2013-08-29
20:14:40

Vitlök,bläää!

Hej, har inte hänt något intressant idag, är klart med allt inför gamleby. Drack varmt vatten med vitlök på grind sv att jag kände att min hals började svida, usch typ mår illa av det! 🎀

2013-08-29
12:22:02

Hola💗🎀

20:32:19

Home⛵

Hej, kom nyss hem från träningen.
Tänkte berätta hur det gick, vann en race, och sen så kom jag 3:e 4:e :
5:e. Var ganska lätt bana, kryss länns. Slag, gipp, 360 och 720 på singnal.
Nu ska jag duscha och äta något!
Bild från innan träningen. ❤

10:23:10

🎧

Hello, sitter och pluggar matte med Johanna, lyssnar på bästa låten, men nu måste jag fortsätta, så by by❤❤🎧

07:27:57

Skola....❤

Godmorgon, nyss käkat frukost, snart drar jag till skolan, tråååk! Ganska vill dag idag. Får se om det blir någon träning ikväll! ❤

2013-08-27
19:47:14

Lycklig!❤

Nu har jag äntligen fått min IPhone 4, över lycklig. Så skönt att slippa min andra mobil. Dagen har spenderats med Johanna, vi har inte gjort så mycket, typ bara chillat❤
Men nu ska jag ladda mer flera appar och fixa lite!❤

2013-08-26
17:58:08

B I A T C H !
hej, sorry för sämsta uppdateringen i helgen, hade ingen teckning på sjön så det är därför jag inte uppdaterade...
daegn har gått sjukt långsamt, mamma fyller idag, så vi har fikat och så. Så jävla irreterad att min f kan vara så jävla dum i huvudet, fattar seriöst inte vad hon tänker, idiot, så irreterad och ledsen,....

2013-08-23
19:02:02

GOOD DAY <3
hej alla läsare!

Skolan gick fort, slutade efter lunch, skönt!
Fixat nere vi mormors båt, tidigt imorgon åker vi ut, sover över till söndag och sen kommer vi hem på söndag kväll. Missar träningen med det är de värt! Nu är allt packat och jag ska mysa ner mig i soffan med dator i knät och sen på film, sen in i ducshen, by by <3 Idag kom dom sista sista sakerna från fyndiq nu väntar jag bara på min längtande iphone....<3

2013-08-22
14:29:47

never give up there´s always a way <3
Första skoldagen avklrad, skönt. Väntar som en tok på min iphone, blir typ galen,hahah.
Njuter av sommarvärmen, musik i öronen och bara tar det lungt!
Efter skolan gick jag, Johanna, Emily och Ebba och tog en fika på stan, åt en jätte äcklig mocka runta.
Hängde med bästa vännen en tur ut till stallet, mockade gjorde mat, och sen åkte vi hem.

2013-08-21
11:30:56

THE DAY AFTER TOMORROW
hola amigos!

Köpte två snygga plagg igår en stickad tröja och en t-shirt.
Gick runt och runt i shopping sentret, och kollade i alla olika kläd-affärer.
Gick och la mig vid halv 2 igår, filmkväll med finaste vännen, nu ska jag äta frukost, hejdå!

2013-08-20
15:49:56

Norrköping here we come!
Hej, nu sitter jag i bilen påväg mot Norrköping med Johanna och hennes mamma. Red Laura idag, vilket gick väldigt bra, hoppade lite på ängen, fick henne fint i form också. skrittade Kalle också, men han var envis! Ångrade mig i sist sekund igår båt vi skulle köpa telefonerna, det blev en i phone istället, så det kommer på posten någon dag, shit vad jag längtar!!!!!!

2013-08-19
12:18:56

Perfekt!
hej alla!

Igår så var jag, Denise och August på boda borg, det gick sådär för oss, men vi hade sjukt kul.
efter det så åkte vi hem till henne och tittade på film. Nu ska jag fixa i ordning mig för snart åker vi in till nyköping, utvecklings samtal, köpa mobiler och sen mot kvällen blir det segling, inte helt fel! Bild på dagens outfit kommer?
(gammal bild)

2013-08-17
13:10:17

Live today!
hello, har inte gjort så mycket nu på morgonen sätt en film, och bara chillat. Ska städa, ta ett långt och skönt bad.
Kanske tar en spring tur senare mot kvällen? <3

2013-08-16
20:05:54

VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE!
Tena, seglar veckan är tyvärr slut, träniganrna har verkligen gett fördighet, tack vare världens bästa tränare Erik Linden! Bra vind var det verkligen idag, stora vågor, fick bra planing på baten, några dykningarn, och vatten skvätt rakt i ansiktet. har inte vält på länge nu, tror jag börjar känna min båt rikigt bra nu! På måndag är det utvecklings samtal, ska även in och köpa ny mobil, så som jag har längtat! Kollar för fullt på skal, har hittat några sjukt snygga som vi ska beställa!

2013-08-15
20:51:17

Segling
hej, dagens träningar handlade mycket om rätt teknik, tränade på att backa, usch var jobbigt det var i början men till slut klarade jag det. imorgon är det sista dan, segla till en ö och ha skoj! <3 Nu ska jag kolla one tree hill.

2013-08-14
22:18:15

GODNATT
hejhej, tränigarna idag har gått väldigt bra, lätta banor, men även mycket teknik, en 1:e plats, låg sist men tog i kapp på kryssen och vann, och en 3:e plats, ganska nöjd med dagens starter. Vi seglade även ett slags poäng race som gick ut på att komma 1:e och eller 2:e, kom först till en boj så fick jag två poäng och då fick jag göra en 720, men om du kom 2 som tex denise gjorde fick hon göra en 360. Vid 6 åkte vi in till nyköping och kollae på match, dom vann med 10-0, bra jobbat oik, p99! hände inte så mycket igår förutom seglarskolan. <3 godnatt <3

2013-08-12
17:04:05

Segling! <3
hejhej, tävligen i strängnär gick helt okej, ganska nöjd faktiskt, kom på en 6.e plats men igentligen kom jag på en delad 5:e plats med Klara, vet inte men dom typ bara tog nån av oss så hon kom på 5:e plats, kanske lottade vad vet jag? Vinden var jobbig först soligt och lagom vind, värsta blås vädret med rengn, tillslut så blev det vindstilla och så gick vädret om och om igen. <3 Idag var jag på seglarskolan, mellan vind, hände inte så mycket på förmiddagens segling, men på efter middagen så tränade vi zoom 8 seglare, för Erik Linden vilket var riktigt kul eftersom att han är den bästa zoom 8 seglaren, vinner typ alla tävlingar, och han är sjukt duktigt med tekniken och allt inom segling. Han seglar vänen större båtar och två mans båtar! Vi tränade mest på teknik!

2013-08-12
08:37:18

mot seglarskolan ❤
hej sitter i bilen påväg ner mot
seglingen, berättar om tåvligen i kväll!

2013-08-10
21:40:30

hej!

träningarna har gått sådär, blåste inget och jag har sjukt dåligt att koncentrera mig i lätt vind, det är min största svag het inom seglingen.. ❤ imorgon då det gäller ska det blåsa 3 msp så det kommer nog inte gå så bra, har inte så stora krav på mig själv, det ända är väll att jag inte ska komma sist..godnatt ❤❤❤❤❤❤❤ kvällen spenderades på stan med tjejer, sushi och skrattar.

2013-08-10
08:14:12

godmorgon
hej, nu byta om och sen ut och rigga båten, sista träningarna idag innan tävlingarna imorgon. ❤

2013-08-09
20:58:23

godis ❤
Hej på er!

Sitter i soffan med alla anda och äter godis och dricker cola. (tjockar mig) gick runt på torget och vi ritade runt, minigolf gick dåligt jag och Klara kom sist, hihi. ❤

2013-08-09
16:48:11

Fredag! ❤
tjenare ❤

Träningarna idag har gått helt okej, glömde segla in i mål några gånger. Fick bra starter och dåliga, men sånt är livet... Snart blir det tacos till middag, efter det åker vi motorbåt in till stan. Vi ska spela minigolf och gå på stan. by by! ❤

2013-08-08
20:03:54

segling
hej, träningarna har gått bra, några småttingar ar kort in i mig dom liksom snackar mes sin kompis bakom sig och tittar på han istället för att titta framåt.... regnet har öst ner på eftermiddagen, stort och rengn jacka, har även badat i det fina rengn vädret nu film, by!

2013-08-08
12:32:00

träning<3
hej alla:*
har nyss käkat hamburgare, seglade ett pass innan lunch och snart ska vi ut och segla ett till, kanske sover vi på deras klubb holme. Får se hur vädret blir, nu är det lungn vind, tränar mycket teknik på både långa och korta banor.<3

2013-08-07
17:23:24

Mot Strängnäs! ❤

13:35:02

Tagga....<3
Hej, kom nyss ut ur duschen, pakat klart nästan allt!
åker in till nyköping och köper luft maddrass, våtskor av något slag och typ en tamp till vindexen.. Äta på mc och sen drar vi till strängnäs, 3 dagar med träning och en dag med sörmlands cupen, sjukt taggad. Kommer åka vatten skidor och wakeboard, så får se hur det går, har inga stora förhoppningar direkt,haha!

2013-08-06
15:06:23

basketkorg på G!
Hej, imorse åkte vi in till nyköping igen, köpte två b-sar. Just nu håller vi på att sätta upp en basketkorg, nästan färdiga, mycket svordomar, när alla behövs till hjälp och alla skriker på alla, krig seriöst... Grillen igång, hamburgare till middag inte helt fel!<3

2013-08-05
21:37:27

My lovley day!
Tjena tjena!

Dagen spenderades på sjön, unerbart, tog sjukt fina bilder under vattnet!
Efter sjön så åkte vi in till nyköping, köpte en sjukt fin höst jacka, jeans jacka och en gullig sov topp.<3
Imorgon kanske vi åker ut på sjön, få se vad som häner, men vi ska hämta båten mot kvällen, nervös inför strängnäs!!!!!!

2013-08-05
09:38:01

Gårdagens träning!
godmorgon, träningen igår gick super bra, banan var rätt simpel, men det var ganska lång, vi var 3 zommar, och två optimisterna, fast optimist seglarna seglade bara halva banan. Vi körde banan 3 gånger, 1 första plats, låg efter i kryssen men kom i fatt i länsen, låg typ 6 meter förre dom andra. Även fast jag låg så långt borta från början, dom andra två racet som kom jag delade andra plats...<3 Det känns så skönt att jag äntligen börjar ta i fatt dom andra, ibörjan låg jag ungefär halva banan efter dom andra, lyckad träning! Grejerna till strängnes är packade, bilen för full, imorgon hämtar vi båten och på onsdag så drar vi, träningar och cup, ett bra avslut på ett perfekt sommarlov!
Nu ska jag göra mig i ordning, för snart drar vi ut på sjön, och ligger på en holme och bara chillar. <3

2013-08-04
12:58:09

smile
hej alla fina, solen på topp idag, inga måln så långt ögat kan nå... shorts och topp på <3
Om 2 timmar sista träningen innan strängnes lägret och sörmlands cupen, tagga! Nu titta ett avnistt av one tree hill och sen äta lite innan träningen, by by!

2013-08-03
23:54:22

godnatt, skriver om kvällen i morgon, det blev mycket skratt, god mat med goa människor! ❤❤

10:45:53

SOL, MUSIK, LIVET
hej, har haft besök nu på morgonen, alla är ute på sjön, medans jag är hemma och har tråkigt....<3
Nu sak jag lägga mig i solen och bara ta det lung och lyssna på musik!<3

2013-08-02
17:09:35

just chilling ❤

hello, chillar på en en klippa med alla,så underbart, alltså... (finaste bilden med denises fot mitt xd) ❤❤

2013-08-02
10:41:50

uppdate ❤
hello påväg ut på sjön med goa människor!

2013-08-01
13:31:38

life is wonderful sometimes
Hej!<3
Tummen upp idag, solen skiner, så nöjd med håret, tack för att du färgade det världens bästa kompis!
Kanske ska ta ett dopp senare, så nöjd med gårdagens markarbete, världens finaste KALLE....<3
Sov oss Johanna igår, var en stund oss Denise med dom andra, såg på film och chillade, sen åkte vi hem till Johanna och gjorde inte så mycket!
LIVET KÄNNS HELT UNDERBART!