Never give up there`s always a way wwwseglarbruden.blogg.se - july 2013

23:41:00

Godnatt❤❤❤❤😘
Hel på er❤i
idag har jag och Johanna åkt moppe till nyklping, vi har vart lite överallt känns det som, har blandannat vart på hööks och mc ❤
Vid 2 åkte vi till stallet först så red jag ett markarbetes-pass på banan vilket gick väldigt bra! Kalle var roligt fin, den högsta var 50 cm. Har började bocka på slutet Johan inte korkade mera+ en vägring, han bakade men tillslut när Johanna drog från han så gick det bra. Har även färgat håret blont, är så sjukt nöjd!!!!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤ imorgon åker vi antagligen ut på sjön kanske även följer med Rut till stallet, vi får se. Glömde bort att skiva att efter jag hade ridit Kalle så skrittade jag ut på Laura med Johannaoch blizze, då det rengnade som mest, var helt dyngn blöt efter, men men det var kul ändå!❤❤❤👍😊😄😘😉😂🐴💞💜😍😝👌😌😅👏😄💜😘💚godnatt

2013-07-31
09:40:01

´smile`
tjenare! ;)
Vaknade vid halv 8, gick upp och fixade mig, åt frukost och allt. Tog en långpromenad runt danvik igår, det var så vackert! Hoppas på någon mer träning innan strängnes...:*

2013-07-30
14:47:57

Wouldn´t change a thing
hej, har nyss käkat mat, pastasallad mums. har städat hela förmiddagen tittat på några avsnitt av världens bästa serie..<3 Tänkte ta en spring tur men det är ju inte det bästa vädret, får se vad som händer resten av dagen?
Musiken dunkar i högtarlarna, spotify igång, bästa låtarna, happy
bästa<3

2013-07-29
20:34:47

love <3

10:43:16

GODMORGON VÄRLDEN
Kvällen spendenderades oss Annet och Denise med pizza och film mys, åkte hem vid halv 12 och sen kom Hugo hem från danmark. Är helt slut från igår, träningen tog kol på mig...vädert i sisådär, ska ta en dusch och senare ska jag träffa Johnna, vi ska hitta på något kul eller så åker vi till stallet och rider..<3

2013-07-28
16:49:50

STOLT MAN KÄNNER SIG!
tjenare, tänkte ta upp träningen nu, först så seglade vi en större båt som heter c55. Jag seglade med Klara och Carl, vilket gick väldigt bra, vi körde några race, sen åkte vi in på lunch, åt pastasallad, det var sjukt god. Ut igen fast den här gången seglade jag min egna båt, blåste på ganska bra typ 8 mps, eller mera! Kämpade och gav inte upp, körde samma banna, kom två några gånger så nöjd, på slutet så skulle vi köra upp och runda bojen och sen in i hammen, men då så kom en våg jag tappade roderpinnen och båten typ snurrade runt och jag typ gled ner i vattnet båten låg på sidan så det var bara att vända det ett varv, Allt gick bra, hade min halva torrdräkt som jag köpte häromdan, så det var varmt även fast vattnet kom in<3 Har nyss duschat och nu ska jag se film med lila syster... Det bästa som finns att hamna i vattnet och ligga och skratta medans som andra väder sig om och skrattar, har aldrig vält utan att börja skratta, kanske en gång för då var det på en tävling...

2013-07-27
22:50:45

GODNATT
Hade det sjukt skönt på sjön, dök ner till båten, efter det så tog vi moppen till stallet johanna och jag fixade för imorgon så hon ska till mantorp, sktittade även ut på kalle barbacka med johanna och annelie. Skulle hängt med Johanna men har segling hela dagen....

2013-07-27
11:12:05

På sjön❤❤❤❤❤❤😊💜👌
Hej, allihopa😘
just nu sitter jag,August, mamma och Johanna i  påväg ut till en holme👍
helt underbart väder, månligt men varmt😂
johanna fick sitt moppe igår så vi åkte typ runt hela stan, åkte till stallet vid 7 imorse släppte ut hästarna och fodrade, sen tillbaka och packa inför sjön!😊

2013-07-26
15:53:00

this will be our summer <3
Tjenare, chillat nere vid stranden i 2 timmar, så underbart, klänningen på love it.
Har inte gjort så mycket idag, förutom att städa. Igår kom annet förbi, så hela familjen satt ute och myste i 5 minuter tills jag och dom andra tröttnade så vi gick in och såg one tree hill istället,hehe!<3

2013-07-25
09:53:20

havet <3
hej, nu åker vu ut på sjön, stannar på nån mysig holme, johanna kommer ut senare!
Fika och badkläder nerpackade, hörs!

2013-07-25
07:24:06

Godmorgon alla goa bloggläsare!
Godmorgon på er, uppe tidigt Hugo åkte till danmark med laget (danmarkscupen) får se hur det går för dom, hoppas på det bästa! Om Nån vecka åker jag till strängnes, läger + cup, livet leker! Tänkte sätta på  ett one tree hill avsnitt det är så sjukt spännande och se ta ett långt bad!

2013-07-24
21:11:26

FOTBOLL
Hej alla fina!
Istället för att sitta och titta på fotboll så sitter jag vid datorn och uppdaterar. Köpte en hel del sjukt snygga kläder, åkte upp till hööks och köpte en sjukt snygg hjälm, och billig var den också. 2 sjukt snygga bh.
Köpte den här klänning på LAVA fast i grön så sjukt snygg, sommar insperation!
Dom andra plaggen kommer senare!

2013-07-24
12:48:47

I need your love!
hello, nu är det storstädning på gång, dom andra är nere vid starnden och chillar.
Plocka, damma, damsuga och sen så åker vi in till nyköping, kanske åker in till hööks och köper något, har hittat en del sjukt snygga kläder som jag vill ha! men nu sak jag fortsätta städa, kanske åker ner och ta ett dop senare vi får väll se:)

2013-07-23
16:57:54

Njuter av sommaren!
Hej på er, nyss käkat ute, kallt men mysigt, chillat hela förmiddagen tittat film, snart åker vi till nyköping för att se nån teater, ska sitta ute i nästan 3 timmar,uhhh. På med jeansen och kofta och självklart ballerina sandaler!

2013-07-22
18:54:26

Uteritt, underbart!
Hola, gick upp 8 sen cyklade jag och Johanna till stallet.Jag red kalle, Johanna Dourzza och Andy laura. Vi red runt gårsnäs gick super förutom att tyglana låsnade, (tejpen låssnade) tog en galoppsträcka, shit vilken fart vi hade han bara sprang,och inte bockade av mig, underbar känsla! Nu har jag ridit Kalle två gånger och inte rasat av nytt rekord annars brukar jag rasa av typ varannan dag!

2013-07-21
22:35:35

THE LAST SONG
Hejsan, har badat 3 gånger idag, så sjukt varmt ut, vart med Johanna. <3
Grillat kycklig, gjort banana split..  Nu chillar vi framför tv:n med en påse nappar.
Imorgon följer jag med ut och rider, Andy ska med, hoppas att Linn ska med bara!!!! <3

2013-07-20
18:01:53

Underbar fredag-med underbara människor!
Tjenare, ledsen för dålig uppdatering, i förr går så var vi på myrrskär, grillade badade och solade,åkte tillbaka vid 24.00 och då sov vi barn kvar i båten, johanna åkte hem senare (förskylld) låg uppe till 4 tittade på film, spelade massa olika spel och drack kaffe + åt chips, perfekt dag. Igår så sov vi också i fam, malmstens båt, hade det jätte mysigt, tills vi tröttande på saga och august och gick och la oss vid 22.30. iDag så har vi inte gjort så mycket, bara en del galna grejer, som jag inte behöver ta upp här! (orkar inte skriva om det vi hade så kul med långa sugrör) (mer bilder kommer)

2013-07-17
16:23:39

never give up there´s always a way <3
hej hej, grillen igång nu, morgonen spenderades på jogersö med johanna, badade och solade och självklart åt vi glass. Om några timmar drar vi och rider, kanske ska vi bada med hästarna vi får se hur det blir. Igår så hängde jag med ut till ingelsta johanna hade kvällshoppning, blev en clear round i 80 cm, duktiga! Fotade också med hennes system kamera blev en del fina bilder!

2013-07-16
10:38:18

Keep smile"
Godmorgon, har nyss käkat frukost och sett ett avsnitt av one tree hill, älskar totalt den serien.
Väskan packad nu stranden!

2013-07-15
22:03:08

"SMILE"
Hej alla fina!
Imorgon täker jag gå ut och foto, behövs nya bilder på bloggen.
Men nu sak jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen, godnatt!

2013-07-15
15:45:26

Puss och Kram!
hejhej, hade det jätte bra igår, köpte in några nya och snygg plagg till sommaren och till hösten.
Denise hängde med, vi sprang in och ut till olika affärer, åt en sjukt god glass med lakris, smurf och vanilj kulor. Hon hänge sedan med hem och vi såg olika filmer.
Imorse så kom mormor förbi så vi tog en promenade till _______och plockade blåbär, snart åker vi in till nyklöping och handlar mat andra saker;:)

2013-07-14
09:41:16

GODMORGON VÄRLDEN
Upp och hoppa tidigt, om nån timme hänger jag med till norrköping, Hugo och hans lag+ massa andra lag,  har sportscamp  vecka. Det ska tydligen vara jätte vacker invining så det ska bli kul att se, sen efter det så drar jag och mamma till inelsta shopping, får se vad som blir inhandlat? <3

2013-07-13
20:18:30

love is on the sailingboat!
hej hej, dagen spenderades ute på en holme, med bad sol och mycket skratt, även lite bråk, hela familjen följde för en gångs skull + mormor och Annet. Underbar dag, bästa vädret, livet leker!
Sitter och chillar i soffan med datorn i famnen medans jag chattar med saknade melissa<3

2013-07-12
11:41:53

lev i nuet !
Nu frukost sen drar jag till stranden, och lägger mig och solar, medans spotify dunkar i öronen!
Inte det bästa vädret men man ska väll ändå passa på att njuta av sommaren, medans man kan! skickavidarenätkärlek

2013-07-11
19:59:30

Snabb uppdatering!
Hade det jätte kul oss Ebba med Linn och Stina, tråkigt så hade johanna inte tid att komma..
Badade i polen, vettenkrig, lagade mat och massa andra underbara saker. Har kollat några avsnitt på one tree hill nu, dom är så sjukt bra. Snart hoppar jag in i duschen en snabbis och sen fortsätter jag och kollar!

2013-07-10
22:13:17

Bra dag, fast dåligt väder..
Hej hej, hemma igen, halva familjen sov över oss malmsten fast det var bara annet hemma, Medanns vårt hur var fullt av brorsans kompisar och August.

Satt ute på balkongen åt chips och drak läsk + hög musik, kom isäg vid 2,hehe. Sen såg vi filmer hela dagen/kvällen tills 9.30. Chill dag!

Imorgon drar jag och några kompisar till svalsta, vi ska bada oss Ebba, kul hoppas bara på det bästa vädret!

2013-07-09
11:58:00

Godmorgon alla!
godmorgon!!
(bild på August från senaste fotodagen)

Kom nyss ut ur en skön dusch, filmen jag och Linn såg häromkvällen var grym!!
Igår så var jag och Linn, fixade naglarna, var ute och lekte med hennes hundvalv och på kvällen åkte vi ner och badade, Det var skönt men kallt. Åkte tillbaka till henne och såg på en jätte bra film. (grym kväll) <3

2013-07-07
18:35:50

My lovely day!
Hej, stack ut till en ö som ligger precis utanför jogersö med familjen, packningen i zoomen som jag och brorsan paddlade. (utan segel)
Låg på ön solade och badade det var så sjukt skönt! Köpt mat tills imorgon, då seglar vi med HUSA och nu har jag hämtat seglet oss Annet och dom så jag seglar min zoom. Tog 45 minuter för oss att bära hem seglet, det var inte lätt kan man säga, när det vanligt vis tar 10 minuter att gå dig,hehe! Om några timmar så sticker jag och bästa Linn och tittar på after earth, den verkar så sjukt bra. Men nu ska jag käk dör av hunger..

2013-07-06
17:56:51

PANNKAKS MÄSTAREN?
Hej alla läsare :)

Cyklade med brorsorna till nyköping och köpte godis, mums. Man är ju värd det när man cyklar fram och tillbaka till nyköping! Städat fixat nu ser det bra ut igen, packat upp väskorna från marstrand tog typ med mig halva garderoben,hehe! Ungspankakan står i ungenen, förstra gången jag gör det så får se hur det smakar.

2013-07-05
21:25:00

MARSTRAND - JR CUP <3
Hej på er!

Hade jätte kul på stan idag med linn, gick runt i olika affärer, köpte gidis och en cola som jag delade med Erik. Veckan i marstand har varit jätte grym, dock inte så bra väder men men..tävlingarna för oss har gått upp och ner 2:an, 3:an 3:an 4:an 4:an 5:an 5:an 5:an 6:an 7:an. Något sånt vi har tränat en gång ihop innan vi stack så är rikitgt nöjd över våra resultat och det viktigaste var väll att ni hade kul, vilket vi hade! Maten var jätte god, bild på kläderna/sakerna som jag fick och bilderna vi tog kommer upp imorgon om jag hinner, fullt upp imorgon..Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa ner i min älskade säng!<3

2013-07-05
12:11:04

Nu nyköping med bästa Linn!<3
hej alla läsare, drar snart uppdaterar när jag kommer hem, har mycket att skriva om!

2013-07-02
17:04:41

dagens tävlingar!
hej alla fina läsare!

första racet så kom vi tyvärr inte ut till, det var ingen följe båt som kunde boxera ut oss, och det var jätte strömt och helt omöjligt att segla ut på! andra kom vi sist, blåste på riktigt bra. Sista rader kom vi 4/5 helt okej, tycker jag;)
Snart blir det middag mums, vet inte vad det blir men säkert något gott!

2013-07-01
21:21:54

godnatt <3
har det grymt bra, imorgon väntat nya äventyr. hat fått tröjor och andra använd bara seglar saker!
upp tidigt imorgon men det är det värt!!!<3 får se om jag uppdaterar imorgon, om jag ar batteri och tid, fullt upp!!!<3

2013-07-01
09:14:00

godmorgon!♥
Gick upö vid 7 tog ett skönt bad, och sen fixade jag mig.
Hsde jätte kul igår,  nästan alla prövade min zoom och tyckte stt den var jätte kul att segla!
Snart kommmee nicks pappa och hämtar mig, sen drar vi ner  till marstrand, som ligger lite längre bort än göteborg. Ungefär 5 timmar bilfärd, stannar på vägen och käkar något gottt.
Kommer inte lägga ut några uppdateringarn, kan somsakt inte uppdatera från mobilen....♥
Ha en grym vecka, för att det kommer jag attt ha!♥lite bilder som jag tog med johannas platta♥