wwwseglarbruden.blogg.se

2012-12-28
10:57:42

Blogg time!
 Dag 21. den värsta dagen i ditt liv
Det var nog när pappa gick bort det 10 mars:/
 
Dag 22.Visa mitt favorit plagg
Jag tar en bild och lägger ut den från mobilen, men den kommer bli upp och ner:(
 
Dag 23. Berätta om en rolig resa du har varit med om
Det var för cirka 3 år sedan när jag och Hugo åkte till canada ensama för första gången och hällsade på min morfar och våra kusiner:))
 
Dag 24. En person som jag skulle vilja byta liv med och varför
Jag skulle vilja byta liv med, jag vet faktiskt inte!
 
Dag 25. Något jag är beroende av
Jag är beroende av oboy, själv tycker jag inte det!
 
Dag 26. En person jag smsar med eller ringer när jag är nere
Då smsar jag alltid med Johanna!<3
 
Dag 27. Ett ämne jag är lite sämra på 
Det är matte (mycket sämre)
 
Dag 28. En av mina favorit bilder som jag har tagit själv
Det är en gammal bild som jag tog för 2 år sedan i skogen då det var sjukt mucket snö och solnedgång men den ligger på mina gammla mobil så att jag kan tyvärr inte visa den:/
 
 
Dag 29. Hur jag är som person
Jag är en glad tjej, men har också ett jävla humör men det visar jag bara hema i bland.
Jag har alltid ett leende på lepparna, jag hatar när min vänner pratar skit om mig bakom ryggen!!
 
Dag 30. Något som ändrat mig
Det vär nog när jag träffade Johanna!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: