wwwseglarbruden.blogg.se

2012-12-27
20:20:36

Blogg time!<3
Hej, vet inte riktigt vad jag sak blogga om men, sorry att jag inte har fortsatt med 30 dagars listan men jag hoppade över några konstiga frågor och sen har jag inte haft tid att göra klar de, men jag ska göra det nu under lovet!<3
 
 
Dag 12. En blogg jag nyligen börjat läst 
Det är http://hhorsejump.blogg.se/ fast jag har läst den ett tag och den är verklgen läsvärd!!!<3
 
Dag 13. Vad jag vill bli i framtiden
I framtiden vill jag bli häst fotograf eller djur sköttare :))<3
 
Dag 14. Min mamma heter Anna och är 51 år gammal, min pappa dog för snart 2 års sedan han blev 51 år, saknar ha så grymt mycket har har lärt mig jätte mycket saker som jag kommer ha användning av i livet:/<3
 Hugo är 13 år gammal och spelar fotboll och innebandy och är sjukt irreterande!
August är 11 år han har inget intresse.
Saga är 9 år hon dansar men nu när dom har jullov så dansar hon hela tiden även om man är på stan,hehe:)
 
Ja det var väll allt om min familj, vi alla älskar att vara på sjön (segelbåt) och åka skidor!<3
 
15. Bild på mig ett år tillbaka
Bilden är från lanzarote förra året.
 
16. Min favorit dag på året
Det är 24 December julafton den bästa dagen på hela året!<3
 
17. Hur jag sköter mig i skolan
Jag sköter mig alltid i skolan lung och snäll men inte alltid,hihi:)
 
18. Vad jag tycker om stor bloggarna 
En stor blogg som jag läser, som nu ligger på första plats är Nellieberntsson.se den bästa häst bloggen som finns!!!!!!
 
19. Mitt bästa minne
Mitt bästa minne var nog första jumpa lektionen med johanna när hon började på ramdalen då hon sa : Kom nu Ull <3 ( ett minne för livet!)
 
20. En vänn som jag inte skullle klara mig utan
Det är Johanna  hon är en riktig vän hon stöttar mig alltid och är jätte snäll men hon kan också vara ganska irreterande i bland.!<3 Älskar dig bästa kompis!!!<3
 
Gör resten i morgon om jag hinner!<3
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: