wwwseglarbruden.blogg.se

2012-12-21
17:18:06

Mc donalds
hej, kom hem för en stund sedan nu sitter jag och äter big mac & compani, ja vet jag är tjock :)
I kväll blir det film mys innan julkalendern,hihi :)<3
I dag har vi bakat knäck i stora satser,mm. och i morgon blir det att göra is choklad så grymt gott, nu ska jag sätta på en film och hoppa ner i min one pece och mysa ner mig i soffa!<3
hörs sen alla grymt fina bloggläsare, 3 dagar kvar  till julafton länftar, även fast jag vet vad jag ska få men det har jag vetat sen jag var liten,hehe :))<3

Kommentarer:
#1: Emily

Vad ska du få? :)

Svar: Present kort på h&m, gina tricot och smink :)
Unn Petersen

2012-12-22 @ 06:24:03

Vad ska du få?
Karam melissa

Svar: Present kort på h&m, gina tricot och smink:)<3Kram.
Unn Petersen

2012-12-22 @ 08:34:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: