wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-06
19:29:17

Bästa!!!!!!!!!
hej, nu är jag hemma efter en grym kväll!
provet gick bra  i skolan, tror jag i alla fall:) 
Mamma hämtade mig och Linn från konfan då vi åkte och hämtade saga, dom hållde på att rula en jätte stor snöboll (inorm) det var den största jag sett. Vi försökte rula den till deras tomt men det orkade vi inte så vi ställde den några meter i från deras tomt, mitt på cyckel vägen:) hahahah:)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga no, har prov på fredag. Efter skolan så följer jag med Linn hem och sen ska jag kolla när hon har hoppträning:))
 
Var 2 besökare i från att få besöksrekord i går, grymt tacksam!<3
Thanks love u!
 
My outfit for today:)
Taggar: Linn;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: