wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-25
17:45:58

Be nice to people who carse about you
Hej, shit vilken dag jag har haft, morgonen börjde med engelska genomgång jobbar med ett sjukt jobbigt steg just nu!
 
Efter lunch vid 11 så följde jag med Johanna till akuten, hennes ben började svullna upp mer och mer och sen började det värka, först skulle stina följa med men hon kunde inte så jag följde med även fast jag alltid börjar gråta på sjukhus! Hennes farfar kom och hämtade oss vid skolan sen så fick vi vänta i 2 timmar tills hon fick undersökas. Sjuksöterskan la upp benet högt och svullnaden minskade, hon fick bestämma om dom skulle suga ut blod eller låta det va till imorgon då hon ska göra en mangnet undersökning, och hon ville vänta man kan få in bakterier när man tömer blod, så imorgon ska hon göra en undersökning  och se om det är ledbanden som har gott av som sjuksköterskorna/doktorn tror att det är.
Sen åkte vi hem efter ungeför 4 timmar på akuten, följde med henne hem, så hon slapp vara ensam, vi tittade på tv och pluggade lite.
Precis efter vi hade gott ut bilen så började tårarna rinna, min pappa dog på sjukhus, när vi satt och fikade så började tåtarna rinna igen. Hon frågade om jag vill åka hem hon sa att jag inte behövde vara med och jag inte ville det/klara av det, men jag stanade ville inte lämna henne efter en stund så försvan tankarna på pappa och hanns död, och det gick bra.
Hon fanns för mig när Pappa dog så jag ville vara med henne och inte lämna henne där ensam!
Kanske ska rida Laura några dagar nästa vecka, kanske blir några skutt. 
Ni fattar väll rubriken?<3
 
Nu ska jag snart äta har inte ätit ätit på hela dagen förutom lite godis, har huvudvärk, usch!
Oxoxox Unn <3

DEN HÄR PERSONEN BETYDER ALLT FÖR MIG!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: