wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-22
18:50:00

Grym dag :)
Hej, ni fattar rubriken har som sakt haft en grym dag.
Dagen började som skidlärere och sen åka skidor, det gick super bar.
Sen prövade jag Denises snowboard gick ganska bra åkte upp till toppen, rasade en gång med liften eller som sakt jag hållde i den och sen tappade jag den,hihi.
Tyckte att det gick bra kan svänga åt höger men inte vänster men det ska jag träna på i morgon, tack för hjälpen bästa Denise!
Kom hem för stalet för en några h senare Denise fick rida Druvan det gick bra :)
Sen när jag kom hem så åt jag en god taco talrik, mums mums. 
Nu sitter jag och tittar på tv, är helt slut, skönt att värken i svanskotterna i borta efter en lång promenad i stalet.
Ska ladda upp bilderna från kameran och mobilen i morgon<3
Glömde säga på tisdag så ska jag vara skidlärere och en annan vuxen skidlärere. :) 
Oxoxo Unn :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: