wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-01
21:45:30

Grym kväll!!!!!<3
Hej, vill först säga tack till er alla som läser min blogg och håller statistiken uppe.
Jag är verkligen grymt tacksamma!
Nu ska jag berätta lite om min dag:)
I skolan gick det bra hade svenska k-pass typ samma sak som sist det gick bra och sen hade jag idrott, glömde idrotts käderna som ni vet men jag fick låna av EMILY som tur va! kika in på hennes grymt fina blogg! http://emilycarlssons.blogg.se/ (läsvärd så kika in!)
 
Kom hem för en stund sedan har varit med världens bästa melissa hela kvällen vi lyssnade på musik spelade kort och åt fredags mys:) och så sminkade hon mig,hihi:)
tack för en jätte rolig kväll!!!!!!<3 love u <3
Nu ska jag snart sova för att i morgon blir det UTBILDNINGS KURS grymt taggad, så i sommar så får jag vara med och lära ut nybörgare, ska bli jätte kul är sjukt taggad men det tråkiga är att jag inte kan kolla när Melissa tävlar men det får bli nästa gång!<3
Puss och godnatt, love u <3

Kommentarer:
#1: Anonym

Du är bäst❤

2013-02-01 @ 21:53:29
#2: Annet

Godnatt bästa Unn som äger på segling o skidåkning!!! Hoppas det blir kul imorn då!!

Svar: :)
Unn Petersen

2013-02-01 @ 21:54:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: