wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-19
12:59:11

Hjärtat <3
Hej, nu är hemma efter att varit i stalet från kl:8 till kl:12.30 helt slut nej vill tillbaka!
Blev ingen ridning för mig i dag hann inte förs var det Emina som red sen Saga och sist Melissa, och sen så kom mamma. Melissa fick Druvan jätte bra i form i skritt hon var jätte fin, hon fick även några trav steg med henne <3
Vi fick sällskap av Cornelia och Nikita, nikita är ju bara för söt!<3
 
Så duktig som hon har vairt i dag hjärtat!<3
I morgon kan jag inte rida henne som sakt romme, men på torsdag blir det först skidåkning och sen till hjärtat och rida och fixa i stalet.
Ska försöka ladda upp bilderna från gårdagens skrittur på härtat <3 Det är sjukt hur mycket jag älskar den hästen hon är bara för underbar! Ska bli jätte kul i sommar då jag sak få sätta igång henne efter skadan, hon har snart skrittats i ett år men snart sätter vi igång!!<3
 
Nu har jag nästan pakat klart allt till romme i morgon, sjukt taggad!
Nu ska jag äta och sen ta ett långt bad!
 
Oxox Unn!
 
 
 
                                                                                                                                                           

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: