wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-02
20:03:21

LÅNG DAG!!!!!!!!!!
Hej, kom nyss hem har varit oss Melissa i några timmar, vi fixade naglarna med pärlor dom det blev jätte fint!<4
I dag har jag haft utbildnings kurs i 7 h är helt slut! vi pratade om hur man ska vara en bra ledare och massa annat sen så fickade vi och åt jätte god mat:)
 
Nu ska jag titta på Melodifestivalen och sen ska jag gå och lägga mig, i morgon blir det en till dag med utbildning vi ska göra några gympa upp värmningar och annat skoj!<3
Sen vid 5 så ska jag till kyrkan då vi har ljus mässa och sen hem och plugga......
Love u<3
 
Bild på collaget som jag gjorde idag<3
Bilderna är tagna med johannas system kamera innan skolavslutningen i 7:an
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: