wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-10
20:02:20

Live, laugh and smile
Hej, la upp ett inlägg i morse men det kom tydligen inte upp:/
På morgonen så åkte vi till skidbacken det gick jätte bra, längtar till romme ska bli jätte kul!!
Vi åkte akidor till halv 2 då mamma lämnade av mig och Emina (sagas komis) till stallet då hom så jätte gjärna ville följa med. Jag och Ahnn gick genom saker om druvan allt möjligt när hon åkte så var vi kvar, vi väntade till 5 då mamma skulle komma och hämta oss vi borstad druvan och så skrittade vi ut på henne först Emina och sen jag det gick jätte bra, hon var så lung och duktig, SÅ DUKTIG!
På sportlovet så ska jag ta hand om henne ska bli jätte roligt även fast jag får bara skiritta och hon har lite överskotts energi och är otolig, det ska bli jätte kul kommer lägga ut jätte mycket bilder på henne!
Tänkte åka til hööks i dag men det är ju söndag men det blir väll nån dag :)
Hoppas att ni har haft en bra dag? love u al
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: