wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-08
19:26:15

Lycklig..
Hej, har som sakt haft en grym fredag!
Kom nyss ut från duschen nu sitter jag och bloggar framför tv<3
Hade no prov i skolan och det gick bra, tror jag i allafall:) Hade även svenska redovisning som gick jätte bra, det tog bara 5 minuter:)
Efter skolan så var jag med Linn vi fixade naglarna och sen så stack vi till stalet då hon hade hopplektion dom var jätte duktiga!  
Ska följa med nästa gång då hon har vanlig ridlektion ska kanske börja i hennes grupp eller den bättre gruppen!<3
 
HELGEN
Lördag - skidåkning
Söndag - stellet då jag och ahnn ska gå genom druvans mat och andra saker:)
love u all :)
 
Ska köpa dom här vantarna och nån av dom tröjorna som jag la ut bild på i helgen!!!!!!!!!<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: