wwwseglarbruden.blogg.se

2013-02-21
17:07:51

My long day...<3
Hej hej, mina kära läsare, hoppas att ni har grym dag ? <3
Åt nyss tacos för en stund sedan, nu sitter jag och tjockar i mig cips.
Var ju med och hjälpte till i dag när Saga och Emina hade skidskolan, men det blev mer som att jag var ledare. Det var jätte kul jag hoppade några gupp med en tjej, det var andra dagen som hon stod på skidor, grymt modig tjej måste jag säga rakt ut!
Ska gå en utbildning i skidåkning har mamma och jag bestämmt, får ser när det blir, min gamla skidlärare som jag tränade för när jag var nästan nybörgare, sa till mamma att Unn kommer bli en jätte bar skidlärare när honn blir stor, så det är väll dax att fråga runt och kolla när det går utbildningar :)
Efter skidåkingen så åkte jag till stallet red ut barbacka på Druvan, gick sådär, hon var jätte pigg och ville bara gallopera i väg med mig kändes det som:(
I morgon så ska jag först vara tränare i skidskolan och sen åka skidor till 4.
Efter det så åker jag ut till stallet, ska rida ut på Druvan ska kanske ta Laura det beror på om Karro ska ta henne eller jag, vet inte, om jag har henne så ska jag ta ett markarebespass på banan det beror på om det är bra underlagg. Krya på dig Johanna, tycker synd om dig som inte kommer kunna rida på länge och har den smärta benet...
Oxox Unn <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: