wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-20
18:58:56

Berömer mig själv!
Hejhej, först måset jag säga förlåt för korta inlägg p.g.a internet har inte funkat och ja har inte haft lust att göra långa inlägg på mobilen (jätte seg)
I dag har jag först åkt skidor med Johanna och Pontus i yxbacken (ligger i norrköping) det var verkligen jätte kul 2 backar en ganska brant och den andra var en familje backe ej så brant!
Det var första gången som jag var där och det var verkligen jätte kul hade en så fart, jag for bara ner för backarna!<3
 
Sen när jag kom hem så städade jag hela huset och sen lagade mat så ger mig själv beröm, nu sitter jag i soffan och är helt slut!
känns som en jätte kort helg för att vi gick i skolan på en lördag och den här dagen gick åt vill vara ledig i morgon!
Snart blir det ponny akuten!!!
 
Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag haft!<3
 

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: