wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-11
14:38:00

Fredags mys!<3
Hej, kom hem för en stund sedan Johanna och jag var på stan och tittade på JC dom säljer ut allt nu, det är ju bästa dagen att glömma pengarna hemma,men men vid kvart över tre så ska jag åka in igen och handla med Mamma och Mormor.
Ska åka till hööks och köpa present till Johanna och kanske köpa en stall jacka<3
Hittade jätte snygga kläder och sandaler/skor bild kommer vad jag har köpt sen.<3
 
I skolan pluggade jag kurs och åt äckligaste lunchen, kul att inte mattanterna vet vad vi får för mat dom tittar på maten och säger något med pasta och skinka även fast det var jätte mycket grönsaker i uchh...
 
Nu ska jag äta lite och vänta på att mamma ska komma hem så att vi kan hämta mormor och åka in till nyköping.
 
Sen mot kvällen blir det familje mys.<33
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: