wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-31
20:51:41

Ledsen/upprörd
hej, kom hem tidgt från backen i dag, liften stanade och dom fick tyvärr inte igång den så vi åkte hem:/
Hann bara åka 2 åk det var jätte isigt och svårt att hålla kontrolen av skidorna (rasade inte) :)
 
Hörde av pontus i skolan att våran seglar tränare PG kanske ska sluta och då blir det föräldrarna som tar över (klaras pappa) och jag tycker inte att han är bra, han skriker på speciellt mig:(
Jag tror det beror på att alla i min grupp går över till zoom 8 och han är är en grym optimist tränare han far runt och tränar ungdomar i optimist.
Så då blir dert att börja träna i näverkvarn eller sluta:)<3
Godnatt!<33
 
 
 

Kommentar:
#1: Annet

Oj vad tråkigt både med skidåkningen o seglingen!!!

Svar: ja................
Unn Petersen

2013-01-31 @ 23:09:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: