wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-28
17:26:46

Love!
Hej, frågade mamma om jag kunde åka skidor i morgon kväll och kunde jag:) ska bli jätte kul August & Saga ska också med:)
Så i morgon hämtar mamma mig oss farmor och sen drar vi till backen, nu håller jag på att packa ihopp mina skidor och kläder som mamma ska ta med!<3
Nu när man äntligen fått ihopp benen och åker riktigt fint så är det bara att träna och bli duktigare, tråkigt att NOAK  håller till i ålbergabacken och inte i ryssbergsbacken:(
Är sjukt taggad!!
Om jag får låna iphonen i morgon så sak jag fota i backen!<3 bilder kommer senare när jag åkte skidor för några år sedan!<3
Nu har jag packat klart så nu ska jag titta på en film om min handledare sa att jag sak titta på (den är jätte lång)
Min bror får stå för bilden (p.s han har johannas hjälm och brillor) hahaha:))
 
(Kvällsåkning i ryssbergsbacken 6-21)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: