wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-26
17:31:57

LYCKLIG!!
Hej kom hem för en stund sedan, och då åt jag:)
Har åkt skidor i 5 timmar och jag har verkligen lärt mig att få ihopp benen och har hittat en snits så nu åker jag riktigt fint, särskilt när Johanna säger att jag åker riktigt bra som har tävlat och vart med i NOAK och tränat.
Det är verkligen jätte kul!<3
Nu sitter jag och äter godis, julmust och tittar på film med Saga.
I morgon så ska jag också åka skidor i några timmar innan Saga dansar med Mamma, August; Saga och kanske Denise ska verkligen bli kul, om NOAK sätter i gång i ryssbergsbacken så ska jag antagligen börja!:)
Hoppas att ni har haft en bra dag!<3
 
Bilder från dagen kommer!<3
 

Kommentar:
#1: Annet

Denise vill följa med!!!!

Svar: Vad roligt!<3
Unn Petersen

2013-01-26 @ 18:10:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: