wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-11
19:23:18

Mys pys :)
Hej, kom nyss hem blev inget Hööks men i dag hann inte:/
 
Vi handlade tacos, godis, cips och dricka tills i morgon tjej kväll<3
På JC köpte jag en jätte fin! skolavslutningskläning, den finaste jag har köpt!!<333 
och sen så köpte jag ett par höst vår skor jätte fina dom är bruna men i affären såg dom vinröda ut men tur att man älskar brunt!<3
 
Nu blir det fredags mys med familjen utom Hugo som ska innstalera sitt PS3 som har kommit så han sitter väll i sitt rum hela kvällen och spelar,haha.
 
 


Kommentar:
#1: Melissa

Kan du lägga ut bild elr video på de du köpt
Puss puss Melissa❤

Svar: Ja det kan jag göra jag lägger ut bilder <3 <3
Unn Petersen

2013-01-12 @ 12:26:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: