wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-10
13:40:22

Read!
Hej, kom nyss hem  tog fel buss så den gick motorvägen men jag och Johanna gick av vid stan och fikade jag åt en jätte stor kanelbulle den största som jag har ätit den var jätte god
Efter det så kom hennes föräldrar kom och hämtade oss:)
 
I skolan pluggade jag matte och  engelska gick super bar som alltid älskar verkligen engelska, kan återberätta en bok på engelska bättre en vad jag kan göra på svenska det beror antagligen på att jag och min bror bodde oss min morfar om hans fru i 2 månader, och bara pratede engelska och sen brukar vi varanna sommar åka ditt och vara där nästan hela sommar lovet!
När jag gick i 5:klass så läste jag bok för bok på engelska fattade allt, jag tycker att det är roligare att läsa på engelska än svenska.:)
 
I morgon måste jag vara klar med so och no frågorna har inte börjat än så nu blir det att plugga kurs och sen göra resten i morgon med Johanna i skolan.
Efter skolan blir det att dra hem till johanna och städa och göra i ordning för på lördag så ska några kompisar komma ovh vi ska övernatta och titta på film.<3
 
Det snöade jätte mycket i nyköping men sen blev det inget mer:(
Har det snöat oss er i dag?<3

 

Kommentarer:
#1: annet

Have a nice party on sarurday!!!!

Svar: Thanks! :))
Unn Petersen

2013-01-10 @ 22:59:24
#2: Anonym

Saturday..

Svar: okej.
Unn Petersen

2013-01-10 @ 22:59:49
#3: Anonym

Det var jag Annet som var anonym...

Svar: hahah, okej :)
Unn Petersen

2013-01-10 @ 23:00:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: