wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-23
21:03:46

Säng + mitt liv!
Hej alla goa/underbara personer som läser min blogg, är verkligen tacksam!!

Nu ligger jag i mon gosiga varma sång och lyssnar på musik och sms:ar med bästis!<3

I skolan gick det jätte bra fick en hel del gjort, stolt över mig själv i bland måste man ta tag i skolan på riktigt!
Det kan jag säga rakt ut på bloggen att det är jag dålig på ligger alltid i fas med det jag ska göra vecka till vecka. Men ofta då fattar jag inte speciellt matte det suger jag verkligen på är sämst!! och kurs all historia som jag läser åker in och ut...
Men engelska har jag lätt för mig och alltid haft, det kanske beror på att jag är oss min morfar varana sommar och då blir det bara att prata engelska, idrott är jag duktig i älskar styrketräningar och och såna lektioner som dom flesta tycker är jobbiga!!
Svenska är väll helt okej men ofta tråkig/jobbigt stegen är alltid massa!! text i och jag avskyr det. Speciellt på redovisningar när man ska berätta något om det man har läst och man inte kommer ihåg något:/!!
Musik är väll alltid kul förutom proven:/!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: