wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-09
16:22:00

Sorry.....
Hej, sorry att jagt inte har uppdaterat i dag internet har inte funkat på mobilen eller på datan men nu går det:))
 
I skolan pluggade jag bara engelska mitt favorit ämne, Sen  tog jag och bästis bussen hem till mig.
Kom hem vid 1 vi spelade  wii och åt mat, hon stack till stalet för ungerför 20 minuter sedan. Nu sitter jag i min säng och äter bacon snacks och dricker bubbelvatten, med hörlurar i öronen och lyssnar på Martina Dahlström (unforgetteble) sjukt duktig tjej! Gå in på youtobe och lyssna!!!
 
Nu ska jag läsa några grymt bra bloggar eller kanske städa lite men jag har inte lust med det:))<3
I morgon blir det väll att åka till hööks och leta pressent till bästis, eller någon annan dag.
Ska titta efter en ny stal jacka min är lite för liten.<3
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: