wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-24
20:59:28

Tillbaka:)
Hej, äntligen tillbaka det betyder bättre statestik!
Nu ligger jag i soffan och håller att på radera massa ego pic på mobilen så nu har jag bara 66 bilder kvar, med en varm kopp oboy det bästa som finns! När jag kom hem så städade jag och åt melis:)
 
I skolan så hände det inte så mycket förutom att jag hade matte bonus och engelska k-pass det gick bra, men hann bara 2 tal på matten..
 
I morgon är det ju fredag (det betyder svensks k-pass hoppas att det är inställt) fy fan vad skönt med helg, det behövs verkligen, i morgon eller på lördag så ska jag och stin sova över oss johanna och titta på alla step up filmer det ska verkligen bli jätte kul!<3
 
Helt sjukt att det inte har gått att blogga från datorn på en vecka :/ avskyr att blogga från världens sämsta/segaste mobil men i sommar så ska jag få en iphone och då blir dte grymt bra uppdateringar!!!
ska försöka hålla statestiken uppe i morgon!
Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag alla fall haft!<3
love u<3

Kan inte berkriva det här collaget det är så sjukt underbara minnen!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: