wwwseglarbruden.blogg.se

2013-01-30
21:07:23

You onley live onec!
Hej, kom nyss ut ur duchen, pluggade några tal i matten men är inte klar så det blir att plugga matte hela förmiddagen:/
Jag är verkligen den sämsta personen på att plugga mette jag är total lost, kan inte plugga matte och få hjälp av mamma en ända gång det blir alltid bråk:/
Nu ligger jag i min säng med datan i knät och lyssnar på spotify, snart ska jag väll sova och i morgon taggar jag skidåkning försökta filma och lägga upp på videofyme men det är ganska mörkt så det gick inte och i helgen så hinner jag inte filma när jag åker skidor, har utbildning kurs hela helgen:)
Men kanske kan filma nästa helg!<3
Godnatt my lovers
Sjukt gammal bild!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: