wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-19
18:53:22

Bakning på G!
hejsan svejsan!
 
Atanen klar, buskar klippta, oljat möblerna, nu är den fin fin, bara ett hörn kvar som ska fixas.
Har kollar gammla avsniten av ponnyakuten 3, så grymt bra, har inget att göra så jag och syrran ska sätta igång och baka något gott, får se hur det smakar? Blev tyvärr ingen träning idag, alla har fullt upp så ingen kunde hålla ingen av oss hade tid att träna, lite skönt faktiskt för att jag har också haft fullt upp, mycket som ska göras/fixas innan midsommar!
 

Kommentarer:
#1: Annet

Heeeej gumman,
vad duktig du var idag!!! Sååå kul att vara hos er tyckte jag.
Hoppas att mamma inte svimmar ikväll när hon tittar ut på terrassen....hihihi....jag fick ju lov av dig remember?!
Kraaaaaaaaaaaam!!!

Svar: hahahah,nejdå hon fik inte panik, kanske bara lite!..
Unn Petersen

2013-06-19 @ 19:16:34
#2: Annet

....fin bild förresten!

Svar: tack!
Unn Petersen

2013-06-19 @ 19:17:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: