wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-02
19:16:16

BÄSTA TRÄNING NÅGONSIN MED ZOOMEN!
Hej, mina fina läsare<3
 
Träningen gick verkigen jätte bra.
Först så tittade vi på några videor hur man skulle sega snabbast och bäst för att komma upp till 
bojen först. Tror att jag adrig har kört så bra med min zoom någon sin, börjar verkigen få snygga slag men måste tänka på att sitta kvar när jag ska slå och inte hoppa över direkt!
Fösta racet kom jag precis efter Emil, andra recet kom jag först,duktig,hihi. Tredje recet kom jag först tror jag vi kom precis lika in i målinijen, men jag tyckte att jag kom först och han tyckte att han kom föst,haha.
Fjärde racet fastnade vi ihopp med båtarna vid målinijen så då kom jag efter en optomist men låg precis brevis honom när vi körede in i mål och till sist femte recet då så körde vi banan två gånger och sen i till hamn så kom jag nån meter bakom honom. Börjar verkligen få in tekninken med zoomen nu, det gäler att tajma ordentligt och se när man ligger vid bojen en snabbis innan start vart jag får bäst vid ifårn och vid vilken båj man ska starta vid och hur den andra zommen kör. Vinden växlade en hel del idag först så var det vindstila och sen började det båsa nom Cett tag och sen sutade det igen, typiskt. Det var verkligen jätte vart svettades ihjäm med torrdräkten på snart ska jag börja segla i våtdrekten eer i bara short. Det börjar bli förvarmt att ha torrdräkt;)<3 Innan vi sluttade så tittade vi på videosar hur vi körde och vad vi gjorde bra och vad vi ska tänka på, det var intressant att se.<3
Nu måste jag renskriva min svenska text,men nu fick ni ett långt inlägg om ett grymt segings pass!<3
 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: