wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-26
17:24:04

Det bästa jag vet, det är därför jag gör det, Jag älskar det! <3
Hej vänner!
 
Mötte upp dom andra vid segligen, vi seglade c55 det var ungefär 6 ungar, så några fick segla och dom andra fick åka motorbåt sen så bytte dom av. Vilket liv dte var! Vi åkte tillbaka vid lunch och åt, det var hamburgare, super gott! Efter lunch var det nästa grupp, det blåste jätte mycket så vi åkte in jag seglade min zoom, Denise optimist och dom andra c55 med Martina och min mamma. Påvägen in så lensade jag satt på kanten som alltid bommen kom och jag han inte gå överså båten välte,haha. När jag skulle välta upp den så, välte jag upp den åt fel sida så att det välte igen och nästan över mig, sen fick jag upp den. Märkte att spären till roderet losnat så roderet gick inte att avända fick dra upp det och fixa det, medans jag gjorde set så drev båten i full fart iväg, men det gick bra. Lyckada segling!
 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: