wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-19
12:22:55

Fullt upp...:)
Hej på er!
Vaknade ungefär vid 9 gick upp och gjorde mig i ordning, sen åkte jag och mamma till stan och köpte saker till ute möblerna, där efter tänkte vi åka hem med istället åkte vi in till nyköping och handlade mat. Sen dess har vi hållit på och städat utomhus, sandpapprar möblerna fixar fint på altanen och infarten. Det är så att en svensk familj som bor i frankrike ska komma och hälsa på i miss sommar, dom firar tydligen det här, och då ville dom hälsa på oss, för min kusin Michael ska bo oss dom i frankrike ett tag och sen ska killen som bor frankrike, ska bo oss mina kusiner och då sa min farboro till dom att mina mamma och min syster bor i sverige så dom sak tydligen häsla på oss, det kalas typ examens någontig det är en typical english thing..<3
 
 
 
 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: