wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-27
16:55:00

Segling och annat skoj...<3
hej hej <3
 
Kom nyss hem, idag har jag kört motorbåt för första gången,haha. Gick faktist bättre än förväntat, gasade runt optimisterna. Nu på erftermiddagen blåste det ganska bra så vi var bara inne i lagunen, tränade på slag och hjälpte dom andra, och sa hur dom skulle göra. Dom såg imponerande ut när båten var nära på att välta när jag körde. All träning ger verkligen resultat, har fått bättre teknik i slagen sen sista träningen som jag hade. Tar in det tränaren säger till mig, och det visar verkligen resultat, shit vad nöjd jag är. Tränar så mycket jag kan, vill komma långt med seglingen. Det är bara att träna och inte ge upp. Hur mycket et än lutar och blåser!
Ikväll kommer bästis hem från norge så hon kommer hit och sover över, det var ett tag sen som vi sågs, så det ska bli kul!<3 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: