wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-10
13:44:41

SKY IS THE LIMET
Hej mina fina läsare <3
 
Idag har vi varit på hjortens och badat,såklart vi hoppade och annat, det var mycket värmare i vattnet än på land. Cyklde som sakt till idag, hurttig tjej sen efter det så tog jag sällskap med Emily,Johanna och Stina till BT sen cyklade Emily hem,jag åkte till farmor en stund och dom andra tog bussen hem, detaljerat,hehe.
Såg att Johanna och Stina var i stallet och Johanna hade gömt sin mobil i min cykelkorg så jag åkte dit och lämnade den, så snäll som jag är! Har bränesler-märken mitt på foten, som svinder så, för att Johanna är så duktig på att skjusa så att hon kör jätte nära en buske som var bränesler i, tack så mycket..Nu ska jag titta på pretty litle liares..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: