wwwseglarbruden.blogg.se

2013-06-12
22:08:05

Träningen <3
 
Hejsan svejsan!
Dagen idag har varit lungn, i skolan så gick vi runt typ hela stan vi skulle typ leta efter lärare/fröknar som hade en uppgift som man skulle lösa och sen fick vi betyg hur bra vi hade klarat det, orkar inte förklara så bra!
Kom hem och började städa sen full fart ner till seglingen.  
 
Passet gick helt okej vi körde bara 3 race och sen fick vi träna enskillt. Första racet så gick det inte så bra, andra racet kom jeg efter Pontus och sista racet kom jag före honom. När vi tränade enskillt så hade jag och Klara vatten-krig/tongkrig. Men tränade även en hel del på slag och kunna slå så smidigt som möjligt och att inte tappa fart, och även hola sin kurs i den riktning som man seglat i innan man slog. Det behöver jag träna på för ibland kan jag tappa lite för mycket vind på slagen,hehe.Seglade i våtdräkt idag med bara bikini under och gud var skönt det var, fast det blir riktigt efter ett tag. Nu ska en nyduschad tjej hoppa in i sängen så godnatt alla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: