wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-15
20:28:20

Äntligen klar!
hej på er!
 
har pluggat i 4 timmar och är äntligen klar har bara några frågor kvar på hkk men dom gör jag muntligt orkar inte skriva dom!;)
Beromursäkt att jag inte uppdaterade igår men pluggade hela eftermiddagen och sen på kvällen då jag tänkte slänga in ett inlägg så gick inte internet;(
Sitter och lyssnar på spotify och chillar är helt död nu, imorgon har jag nått k-pass och på fredag har vi hemstudiedag fan vad chill!!<3
 
Vi skulle ha haft segling idag, föräldrarna skulle träna oss men igen av oss kunde alla var tvungna att plugga så det blev igen,haha!<3 Men på söndag blir det antagligen segling då ska jag test min nya båt för första gången får se hur det går;) Mamma hade tänkt att jag skulle ut och segla på fredag ensam men jag vill inte ut och segla utan följebåt och en båt som jag bara har seglat när det inte har blåst något (det var inte min båt som jag seglade den gången)
Men om vinden är bra så har jag faktiskt lust att ut och segla får se hur det blir!<3
 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: