wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-30
20:33:06

Gårdagen och dagen;)<3
Hej på er!
 
Orkade inte slänga in ett inlägg igår, träningen gick sämst orkade inte och blev bara trött på mig själv. Körde fel vägar och fick skotet runt halse hållde på att strypas..men men..
So provet gick inte så bra fick F, så jag måste kommpletera det, fuck.. No har jag imorgon som ni vet muntligt kan typ inget känns det som...
 
 
Efter skolan så gick, jag, Ebba, Johanna och Stina på stan sen så mötte vi upp Johannas brorsas barn som hon skulle var barnvakt åt, köpte en ansikskräm, fikade och sen tog vi bussen hem. Johanna och Tuva hängde med hem, vi gjorde orning i trädgården och sen så jagade Tuva mig runt hela huset,haha, Bus unge asså!!!
Imorgon cyklar jag till skolan, huttig tjej (mamma tvingar mig, hon vägrar fylla på mitt busskort)
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: