wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-27
19:17:00

Gårdagens tävling!
hej mina fina läsare!
 
Tävligen igår gick helt okej, vi körde 4 race. shit vad det blåste och enorma vågor;)
Första dom första racen så fick jag inte igång min start-klocka så jag kom lite efter så när dom andra var uppe vid bojen och skulle köra ner så var jag påväg upp och råkade köra genom målinijen så jag råkade köra igenom starten när laserna skulle starta, opps.. Dom två sista racet gick okej kom en bit efter, välte uppe vid bojen seglet låg i vattnet med båten och den flyter iväg, medans jag kämpar och simmar efter båten då står en gubbe i motor båten och skriker behöver du hjälp vad fan tror han när båten driver iväg, när jag väll fick tag på båten så så skrek jag till gubben, nej det går bra. Men då orkar jag typ inte välta upp båten men fick upp den tillslut och fick fortsätta att köra. Vi körde ungeför i 4 timmar, när vi kom till land så tog jag bort seglet rullade in det fixade och donade ibåten sen så var det pris utdelning kom 6 av 7 zoom 8 och jag har bara seglat min zoom 2 gånger är sjukt nöjd över mig själv<3  Fick en fin bokhal. har tyvärr ingen bild som jag kan lägga upp men ska fixa det.
Den 9 juni så är det nästa sörmlands cup vet inte vart än men ska vara med på den, Det finns 6 styckna sörmlands cuper och ska altagligen vara med på alla om det går, det beror på hur mamma jobbar. Förra året så var jag med på den i nyköping och i oxelösund med optimisten. Oxelösund blev det en 8 plats och i Nyköpingen en 12 plats, tror det var så iallfall eller så var det tvärtom,heehe.<3
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: