wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-23
17:15:37

Gårdagens träning!
Hej mina fina läsare.
 
Gårdagens träning gick bra, det blåste på bra stora vågor. Jag skulle träna på att välta för att jag ska vara med och tävla i torshälla på söndag och då är det bra att veta hur jag ska  välta min zoom. Jag kan säga att det var inte lätt jag åkte fram och till baka men till slut så välte jag, det gick bra. På lensen så satt jag väldigt långt fram vilket var dumt av mig för när det är stora vågor ska man sitta långt bak ibåten, men vips så kom det en stor våg och båten välta kom typ underden mem det gick bra, sen så fallde jag av för mycket så båten lutade jätte mycket åt sidan kom inte upp, gjorde kulle byta baklängelse i vatten medans båten flöt iväg. Tredje gången så välte jag av båten igen fötterna glev av hängbanden och så var jag i vattnet igen,haha. När vi kom in till land så hoppade jag av båten, hoppade ner från bryggan, blev nerputtad av emil och tillslut så blev jag ner puttad av nick,haha. Fick bada en hel del igår kan man verkligen säga! Men hade sjukt roligt igår tränade också en hel del på snbba slag köra så högt som möjligt ochb så tränade vi på starter. Har inte alls stora förväntningar på tävlingen, om jag inte kommer sist så är jag imponerad av mig själv, har bara seglat min zoom 2 gånger och det tar tid att lära sig snabba slag. Det är en sån skillnad mot optimisten att segla. Jag räknar med att komma sist men det viktigaste att man har kul och kämpar, och det ska jag göra! Men nu måste jag fortsätta att plugga ska kompletera 5 frågor i son:on i morgon och en karta..
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: