wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-19
20:31:50

PREMIÄRSEGLING MED ZOOM 8 <3
Hej mina fina läsare!
 
Shit var grymt bra det har gått på träningen idag, först blåste det inte så mycket men sen så vände vinde och det börjde blåsa riktigt ordentligt det gick bra, fick verkligen hänga, båten låg verkligen på kanten när jag seglade, mot tex oprismisterna som inte fick burka någo medans jag och emil fick hänga ut med hela kroppen.
Det andra tränings-racet som vi körede kom jag efter emil och dom andra kom jag sist. På ett race kom efter optimisterna lite pinsamt,haha. Men det var första gången men min zoom 8 och jag är riktigt nöjd över mig själv! Dom första 2 racen så fastnade skoten i mina skor och lite annat trasel men är sjukt nöjd med min premiär segling med zoom 8.
Det är en sån skillnad att segla med en optimist och en zoom 8, zoom 8 är rolig att segla och idag fick jag verkligen kämpa. Har aldrig haft såhär kul på en träning som jag hade idag!
På söndag ska jag tävla i torrshälla, min tränare tyckte att det var en bra ide man lär sig mycket när man tävlar än vad man kan tro. Det blir kanske en träning på onsdag det behöver jag verkligen innan söndagen, fredag eller lördag så ska vi träna i c55 eller var det båda dagarna kom inte ihåg;) Det blir mycket segling den här veckan.!<3
Bilder kommer imorgon! Min data är lite fakt app så kan inte bläddra mellan dom andra bilderna, så det är därför det kanske kommer samma bilder ett tag, men ska försöka fixa det..
 
 
 
 
 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: