wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-20
16:54:42

Segling och annat skoj...
Hej mina fina läsare<3
 
Ligger ut och solar, älskar sommaren.
Skolan flöt på bra jobbade mest svenska måste läsa klart en bok och göra några uppgifter så att jag kan redovisa steget.. Vi planerade också en hel del för imorgon då vi har frilufs dag , vi sak gå sörmlands leden som är 1 mil lång, åå orkar inte.. har värsta tränings verken i benen och i armarna från gårdagens träning,hehe. Ska snart börja träna på gym med mamma behöver mer muskler till seglingen, det blir bara tuffare och tuffare och jag tar det mer seriöst nu än vad jag har gjort tidigare. Vill verkligen bli duktigare och utvecklas på zoom 8 och börja på ett bra gymnasium efter 9:an antagligen något med djur eller segling, får se hur det blir.
Jag hann inte segla optimist så länge och jag ville fortsätta att tävla så då var vi tvungna att köpa en zoom men jag var ändå förstor för optimisten. Zoom 8 är så mycket mer båt och roligare att segla än optimisten men det är bra att böra med optimisten och sen köpa zoom om man då vill fortsätta att segla.! Jag ångrar verkligen inte att vi köpte zoomen, den är bara för grym båt;) Men nu ska jag packa inför imorgon   jag måste bära stormköket vilket är klumping och tar mycket plats..men men... 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: