wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-01
17:29:37

Segling!
Hej på er!
har nyss käkt grillad kyckling och pomes, mums!
 
Seglingen gick bra, vi tränade mest på att göra slag vi hade ett avstånd och där i mellan skulle vi göra 5 slag.
Vi körede även några starter dom första gick jätte bra men den sista gick inte så bra då spinackern fastnade runt vanten och vi fick inte upp den i tid och då körde dom andra förbi oss,hehe!
Jag äskar att köra med spinackern det är det bästa jag vet det är så jävla kul att styra den men är sämst på att sitta upp spinacker bomen och ta ner den men styra den kan jag och självklart hissa upp den!
Ibörjan var det typ ingen vind då jag seglade med Klara och Nick sen på slutet när Emil skulle han zoom träning så bytte jag båt och seglade med Carl, påslutet så blåste det riktigt mycket (perfekt vind) båten stog på sidan shit var kul vi hade alltså. Vi satte fast oss i motorbåten och käkade en snabb lunch och sen fortsatte vi att segla igen, vi seglade i ungefär 5 timmar. Perfekt alltså <3
 
När jag kom hem så tog jag en promenad runt danvik med musik i öronen medans tankarna snurrade runt.:)
Ska snart hoppa in i duschen,puss och kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: