wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-09
20:42:28

Simpson
hej på er!
 
Sitter just nu och tittar på simpson, har haft träning idag i c55 gick toppen vi var tre lag så vi fick turas om att segla men det gick super bra!<3
 
När jag kom hem så städade jag syrrans rum (inte klart än) och har läst min svenska bok, hatar att läsa tråkigt..
Det blir ingen båt, för att den som vi skulle köpa dom ångrade sig och syrran skulle börja segla den:(
Men vi tittar på två i stockholm men vi har inte fått något svar än..:( snart är den första sörmland cupen som jag ville vara med på men men jag har ingen båt än tyvärr...:((
På söndag blir det träning men inte hela dagen som idag, idag hade vi träning 9.30 till 14.30 det känns som hela dagen och sen när man kommer hem så är man helt död!<3
bild kommer senare men ni får en bild från förra v.
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: