wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-16
19:54:29

Summer is on the way!<3
Hej mina fina läsare<3
 
Har inte hänt så mycket idag jobbat bild med Bästa Linn och haft matte bonus, ursh hatar matte...
Har kökat pizza och mamma gjorde jätte god äppel och smultron pas, mums mums.
Har gått runt i shorts sen jag kom hem, gud vad skönt sommaren är påväg!
Skrämde Linn när hon gick förbi min tomt, shit vad hon blev rädd,haha:)
 
Imorgon har vi hemstudiedag så tänkte börja med kursen och läsa klart min svenska bok, steget måste redovisas nästa vecka;( På söndag blir det träning med nya båten, sjukt taggad hoppas att det inte blåser så jätte mycket har inte lust att bada men har ju torrdräkt så det spelar ju inte så stor roll,haha!<3
Kanske ska följa men Linn till ridningen imorgon?<3

 

 
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: