wwwseglarbruden.blogg.se

2013-05-12
17:28:15

Trött, men lycklig!<3
Hej hej!
 
igår fick jag min zoom 8 är så sjukt lycklig, det är några små sprickor fram och bak men dom syns typ inte men det var en gubbe som ska fixa det om några veckor;)<3
fick med ett helt nytt segel (tävlings-seglet), ett träningssegel, roder, senterbord, skot och annat!<3
Idag hade jag segling men gick inte orkade inte och har varit yr hela eftermiddagen;( men nu mår jag bättre!<3
Har tittat på film hela dagen och varit nere vid båten en snabbis;)
Ska hoppa in i duschen nu,byby<3
 
  • VECKANS SCHEMA!
  •  
  • MÅNDAG-PLUGGA
  •  
  • TISDAG-ORGENTERING (TEST)
  •  
  • ONSDAG-ZOOM 8 TRÄNING OCH KANSKE VANLIG TRÄNING VET EJ!
  •  
  • TORSDAG-PLUGGA
  •  
  • FREDAG-HEMSTUDIEDAG
  •  
  • LÖRDAG-CHILLA
  •  
  • SÖNDAG- TRÄNING PÅ LÖRDAG ELLER SÖNDAG?
  •  
  •  
  •  
Taggar: ;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: